czwartek, 5 listopada 2009

Wyróżnienie


Znowu zostałam obdarowana- tylko nie bardzo wiem za co , bo jakoś okropnie się ostatnio obijam i nie mogę wskoczyć w rytm jakiejkolwiek roboty....
To zimno mnie wykańcza- nie wiedzieć czemu...
Przecież ja zimorodek jestem...
No, ale koniec użalanie się nad złym losem -
przekazuję dalej -choć to niełatwa sprawa:
Manualna - za niesamowite manualne zdolności
Agnieszka - za  scrap pasji cudności
Flora - za florystyczne zawiłości
Ewik - bo zawsze jest w gotowości ...otwarta na nowości
Jowita -za moje ulubione brązy i różowości
Mirabeel- bo od Niej zaczęłam moje twórczości
za niesamowite wykorzystanie papieru możliwości
za  dopingujące komentarzy nieskończoności....
Mogłabym tak bez końca , bo tych cudownych dziewczyn tyle, że ciężko nadążyć...
Ale muszę wziąć się za jakąś robotę- nie ma rady- lecę:))


4 komentarze:

Ludkasz pisze...

dzięki, dzięki, dzięki....!!!!:):):)się cieszę okrutnie:) Buziolce wielkie:)

Unknown pisze...

co za polot!
co za rym!
okazuje się, że talentów masz więcej!
gratuluję --- talentów i oczywiście wyróżnień;D
xoxo renata
ps. jak będę potrzebowała wierszyków "fundacyjnych" to już wiem gdzie pukać!
zawieszka z postu wyżej---pięęęęękna!!!

Jowita pisze...

Slicznie dziekuje za wyroznienie :-)))

Agnieszka/Mirabeel pisze...

Dziękuję za wyróżnienie :* !

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin