wtorek, 3 listopada 2009

SZALEŃSTWO NA TEMAT...

...Embossingu i jednego małego dziurkacza- po prostu oszalałam na ich punkcie...
Nawet mój mąż mi pomógł- opalarkę przytargał z warsztatu, bo suszarka nie wyrabiała tego podgrzewania! A kartki , jak widać z jednej bajki- dostałam linka od TAKIEJ JEDNEJ FRIEND
z tymi cudnymi aniołkami i nie mogę się opanować...
końca nie widać- choć tak naprawdę, to dopiero zaczęłam coś wyrabiać w papierowym klimacie.
 Po małej przerwie- bo chryzantemy sprzedane-
można zrobić coś dla ducha...
niekoniecznie Świętego...


9 komentarzy:

Ludkasz pisze...

Kartki są śliczne, a linkiem się podzielisz:)??

Malina pisze...

http://shabbychicpapirskatter.blogspot.com/
bardzo proszę- są zaczarowane...

Jowita pisze...

Przesliczne, z romantycznym klimatem

Ludkasz pisze...

Dziękuję:)
Ps
A wyróznienia odebrałaś:)

Malina pisze...

Widziałam Kochana- bardzo dziękuję- tylko jakaś zalatana jestem, albo mało zorganizowana raczej... moje córki tak wyrosły ,że musiałam polowanie na buty robić... ale już kupione i może jutro podam dalej słodkości dla duszy- jeszcze raz wielkie dzięki:)))

maj. pisze...

Piękne!!! Bardzo lubię te kolory, więc tym bardziej mnie urzekły :)))

Dorota pisze...

Cudne kartki! a te kolory!! Jak ślicznie wszystko zgrane!
Pozdrawiam cieplutko!

Malina pisze...

Bardzo Wam wszystkim dziękuję!!!:)

Magdalena Przybytek pisze...

Tu tez zostawię komentarz, bo karteczki są śliczne ;)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin