sobota, 19 września 2009

TORNADO!!!

Zdjęć Wam nie pokażę, bo niektórzy oskarżyli by mnie o nie fachowe pielęgnowanie dzieci...
Dom wygląda, jakby przeszła tu mega trąba powietrzna-
wszystkie pomieszczenia wymieszane ze sobą- kompletnie nie wiadomo ,
gdzie co jest... dziewczynki nie mają się w co ubrać
( ale to akurat normalka)-
tylko teraz naprawdę nie wiem gdzie podziały się ich ciuchy ...
Ale cóż ma się ku końcowi - hydraulicy rury wymienili -
to nic, że wszystkie ściany mam rozprute ...
Mąż łata te dziurzyska
i malowanie , malowanie, malowanie-
wszystkie pokoje , kuchnia i łazienki, a i jeszcze przedpokój...
Może w przyszłym miesiącu tu wrócę...
A tak w ogóle , to bardzo dziękuję za te wszystkie miłe komentarze do szuflandii-
widzę, że spodobał się Wam pomysł- bardzo mnie to cieszy!!!
Ale na razie z wiadomych przyczyn muszę opuścić bloga-
do zobaczenia po remoncie...
MIŁEGO WEEKENDU!!!! BUZIACZKI!!!:))))

1 komentarz:

Rybiooka pisze...

eeeeee pokarz zdjęcia , Giertycha nie ma więc spoko.Może tym którzy dzieci nie posiadają pokarzesz co mały Polka potrafi :D
Ja tam mam 3 takich słodkich dzieciaków ale 2 letnia Zocha pobija rodzeństwo- taka Zocha rozpierdziocha ... cokolwiek to ma znaczyć tym jest :)
Miłego wypoczywania i pozdrowienia dla dzielnego męża !

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin