wtorek, 15 września 2009

SZUFLADKOWY KURSIK!

Obiecałam, więc zapraszam- ale ostrzegam duuuuużo zdjęć narobiłam,
bo wszystkie wydawały mi się potrzebne...
Materiały:
4 bazy 5x5, 4 bazy 5x16.5, 2 tektury 13x13, 4 papiery ozdobne 13x13,
kartka ozdobiona 11x11,
ozdoby: kwiatki, guziki, bradsy, wstążki w/g uznania

SZUFLADKI:
4 bazy 5x5 zaginamy po 2cm od każdego boku:



Nacinamy po linii prostej na 2cm z dwóch stron,
zaginamy,

sklejamy:

4 razy - oczywiście

4 bazy 5x16.5 zaginamy

i sklejamy


szufladki prawie gotowe

pozwolimy im wyschnąć
w tym czasie przygotujemy podstawę całej szuflandii:
oklejamy tekturę ozdobnym papierem,
wygładzamy brzegi i zaokrąglamy rogi-
dobrze spisują się grube pilniki lub tarka do pięt,
ma zaokrąglone brzegi i łatwo się nią piłuje
Tuszujemy brzegi i podstawki gotowe:


Zaznaczamy środek na dolnej części

i przyklejamy nasze szufladki,
trzeba pamiętać o dobrym ich odwróceniu
z

gotowe

ponieważ ja jestem maniaczką oklejania pudełek w środku, więc oczywiście oklejamy:
paski o 2mm mniejsze niż środek podełka

prawda, że lepiej wyglądają?

na przodzie każdej szufladki oczywiście mocujemy coś w rodzaju klamki,
aby można ją było łatwo otwierać:

kleju nie żałujemy i przyklejamy wieczko
szufladki muszą być w środku, żeby się nam boki nie skosiły-
po chwili je wyciągamy , żeby dobrze docisnąć papier na środku
gotowe


Na wierzchu przyklejamy karteczkę pięknie ozdobioną
i po robocie...



Prościzna , prawda?

10 komentarzy:

ILB hand made pisze...

BRAWO!!!
Pierwszy Pani kursik a jaki profesjonalny.
Dziękujemy za tą lekcję i prosimy o więcej :o)
PS a ja idę dalej rwać jeżyny, zbierać orzechy i cieszyć się ostatnim powiewem lata.
cmok

Mrouh pisze...

Wygląda prościzna, ale jak znam siebie, to mi się wszystko krzywo poprzycina i pozagina i nie będzie tak ładnie, ale i tak BARDZO, BARDZO dziekuję za kurs:-)

Jowita pisze...

Proscizna? Dla Ciebie pewnie tak, bo mistrzowsko wykonujesz to szufladkowe cudo, ale Twoj kursik jest fenomenaly, wiec moze i ja sie pokusze, aby sprobowac. Swietnie wszystko wytlumaczylas i pokazalas na zdjeciach. Dzieki i poklony :-)

Ludkasz pisze...

Super kursik, szufladki rewelacja ( jak już wcześniej sygnalizowałam, hehe):-)

Ewik21 pisze...

no tak wygląda prosciutko dzięki za kursik na 200% zrobię !!!! ale nie ręczę z aefekt końcowy !!!))))Dzięki za kursik

kasia | szkieuka pisze...

ale to fajne! Zapisuje w kajeciku do wyprobowania :)

boniusia pisze...

super!

Teresa Kline pisze...

oh my goodness, I luv this...adorable!

enjoy *~*

Lena Wz pisze...

Super kursik, jasny i czytelny! Gratuluję! :-) Przymierzałam się do tego pudełka, ale myślałam, że trzeba mieć pudełka od zapałek, a tu proszę...?! Ogranicza nas tylko własna wyobraźnia... Pozdrawiam :-)

PatiS pisze...

chyba i ja skonstruuję takie cudo:) i kolorki podpasowały mi jak ulał:D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin