sobota, 12 września 2009

SZUFLANDIA!!!

Już dawno miałam na nią ochotę, tylko zamówienie za zamówieniem
i nie było czasu usiąść spokojnie i przerobić tych szufladek.
Ale jest moja pierwsza i myślę,że nie ostatnia szufladowa karteczka
- całkiem fajna zabawa -
pod warunkiem, że się to dobrze wymierzy...
Polecam serdecznie!
Tutaj brakuje jeszcze podpisów. Ale to nadrobię jutro,
jak będę wiedzieć dla kogo ma być- na 18-stkę dla faceta, ale nie mam jeszcze szczegółów...
Miłej nocki Wam życzę:))


cd. już nad ranem dostałam takie oto właśnie zdjęcie od rw:


interpretacja- lift SCRAPUSZEK AGNIESZKI dość ostatnio popularnych w świecie blogowo- craftowym.
Myślę, że to równiż doskonały pomysł na kropkowe wyzwanie na POLKI SCRAPUJĄ
a zakończę oryginalnie : dzień dobry
MALINA

6 komentarzy:

Unknown pisze...

no nieee... zaskoczenie ogromneeee!!!/ wyjątkowo akcent na ostatnią literę i sylabę, bo się rymuje ha,ha/ wyszło jakoś tak z francuskiego?!
coś pięknegooo !!!j.w
chłopak chyba oniemieje/ nie wiem czy jest takie słowo/i pewna Pani też,hi,hi
- tylko musisz chyba dodatkowo oświetlać te Twoje małe cudeńka, bo znów zdjęcie trochę ciemne, ale się i Cię nauczymy?!
xoxo rw

Unknown pisze...

coś mi chyba wzrok nie teges, bo światło i obraz ok.jest super!

Malina pisze...

To przez ten papier LUXURY- on się tak mieni i odbija światło z lampy aparatu, no i co tu dużo mówić światło o północy, jakie jest wszyscy wiedzą...A Twoje kolorowiaszki Reniu przecudne - takie energetyczne!!! Proszę częściej dłubać!!!! Koniecznie!!! A jak przeszkadza Ci ten bałagan, tak bardzo, to u mnie jest teraz przepięknie posprzątane i scrapkownia chętnie zmieści nas obie...ZAPRASZAM!!!

Unknown pisze...

pewnie przyjdzie czas, że zaryzykuję i skorzystam, ale wiesz Justynko:
gdzie kucharek sześć tam....
więc nie chciałabym, by Twoja energia i "pokój zadumania " były poszkodowane i straciły wyjątkową aurę
tymczasem- pozdrawiam i życzę Ci takiej kreatywności i weny jak dotychczas;)!
jutro będę na pewno
xoxo rw

Malina pisze...

Zapraszam, zapraszam!!!

Dorota pisze...

Śliczne rzeczy robisz!! Trafiłam do Ciebie przypadkiem, ale będę już stałym gościem :) Jest co pooglądać i podziwiać!! :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin