piątek, 14 sierpnia 2009

Mam i ja!!!

Maszynka!!! Wczoraj przyleciała- jest jeszcze cieplutka - tylko nie mam czasu się nią pobawić... Byle do wieczora!

Co prawda ostatnio nie bardzo mam czas na siedzonko przy komputerze, ale ciągle coś robię- nie zawsze skrapowego... Jest mi niezmiernie miło, że ciągle przybywa osób obserwujących moje robótki - a do tego jeszcze zostawiacie te wszystkie miłe komentarze- no po prostu jestem rozanielona -chyba muszę robić więcej... tylko mało czasu -chyba doba ciągle jest dla mnie zbyt krótka!
A do tego moja chora szyja daje się we znaki -te zastrzyki chcą mnie zabić i do tego tortury na rehabilitacji i dzień ucieka nie wiadomo kiedy... ale od poniedziałku dziewczynki wracają z urlopu i kwiaciarnia pójdzie w odstawkę... i muszę skleić to co mi po głowie chodzi- nareszcie!!!

Brak komentarzy:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin