piątek, 28 maja 2010

Różane klimaty*

Róże sobie kupiłam.... nie mogłam sobie odmówić...


No i kartkę do nich dokleiłam
- miała być różowa- i oczywiście składak...


I jeszcze coś w turkusie.... tylko nic mi do tła nie pasowało....

Kartki na to samo wesele- polecą jutro do Kanady:)
Napracowałam się dzisiaj w ogrodzie.
Mam nowy "pierdolniczek" przed schodami- wydarłam stare tuje
i teraz mam suchodrzew w dwóch kolorach , 
a mój "Wąż" ułożył taką mozaikę, że mi szczęka opadła...
Jutro Wam pokażę, bo dzisiaj noc i nic nie widać...
A do tego nasze komary ,nie poddane tresurze- chcą nas zjeść- 
nawet mnie w tym roku gryzą.... jak nigdy tego nie robiły... bestie jakieś....
Pozdrowionka dla Zaglądających i Komentujących!!!
xoxo Malina

5 komentarzy:

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Piękne i róże i kartki do kompletu :)

shiraja pisze...

jest czym nacieszyć oko :)

Ludkasz pisze...

kartki piękne, ale te róże.....uwielbiam:)

RenaTuśka pisze...

Komarzyska koniecznie musisz wytresować. ja pewnie chodziłabym z łapką w fartuchu:0) A róże... ach boskie. Karteczka sliczniula.

Edzia pisze...

ja też takich róż bym sobie nie odmówiła:) moje ulubione!!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin