niedziela, 6 lutego 2011

W czasie deszczu dzieci się nudzą...

Zakupoholiczka ze mnie jakaś wychodzi w tym nowym roku...
Zakupy oczywiście przez internet, bo sklepy  jakoś odstraszająco  na mnie działają:(((
Kupiłam bambusowe pojemniki do kuchni, bo takie eco chciałam trochę i jest nadzieja, że ich nie rozbiję-
znając moje zdolności do tłuczenia wszystkiego...
Szkoda ,że nie rozbijam rzeczy , których chętnie bym się pozbyła....
A tak po za nawiasem , to chyba jakąś wyprzedaż garażową muszę zorganizować koło wiosny, bo stanowczo dom się skurczył i te białe , przemalowane i nie tylko przestają być widoczne w tym gąszczu rzeczy różnych moich i nie moich- mieszkam , w starym domu rodzinnym i jest tu wszystko- 
a ja dalej: "kup teraz"- 
jakiś obłęd mnie ogarnął-
ale jest nadzieja na koniec tego szaleństwa- wypłata wydana...
A oto owe pojemniczki przed metamorfozą, bo oczywiście bez bielenia się nie obyło:
A oto efekt dzisiejszej zabawy:


Nie wiem ,czy się Wam spodobają- etykietki trochę za duże mi się zrobiły- 
ale to tak żebym dobrze widziała...
i żeby można je było zdjąć przed myciem pojemnika.
A decu odpada, bo jakieś oklepane mi się wydawało- chciałam etykietki.
Bardzo dziękuję komentatorkom, że zostawiacie ślad po sobie i dobre słowo można zawsze do Was poczytać - Dzięki Wielgachne!!!
Ja ostatnio kompletnie nie w temacie blogowym- musiałam wrócić do pracy na 1 1/2 etatu i do tego jeszcze te papierzyska na mojej głowie... bynajmniej nie scrapowe- a szkoda
Obiecuję, że będę do Was zaglądać i postaram się czasem odezwać:)))
xoxo Malina

P.S.1 Trzymam kciuki za Roberta Kubicę:) Będzie dobrze:)
P.S.2 Szkoda, że Garry Moor już tutaj nie mieszka:(( "Empty rooms" ciągle gra w mojej głowie...

5 komentarzy:

Reyes "El telar de mi abuela". pisze...

BRAVO, BRAVO, MARAVILLOSO trabajo. Estoy fascinada.
Un abrazo desde Tenerife.

Ktosia79 pisze...

Oj..mi się podobają takie duże etykietki. Cudnie wyglądają te pojemniczki po Twojej "zmianie".. Aż szkoda w nie coś wkładać, by nie zniszczyć :-)

Tuśka pisze...

Ładne pojemniki wymalowałaś:) Etykiety zadziwiająco pasują choć duże. Pozdrawiam!

Ewik21 pisze...

CZAD !!!!!CZAD !!!! CUDO

zielonooka pisze...

oooo jaaaaaaaa też chcę takie!!!!!!
wyszły cudnie!!! a etykietki wydaje mi się, że są odpowiednie:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin