piątek, 24 lipca 2009

WRÓCIŁAM!!!!

Na wczasach co prawda nie byłam, ale na bloga nie miałam kompletnie czasu!!!
Trochę się napracowałam- mimo ogromnych protestów całej familii- dziewczyny się nudzą bez mamy- ale nadrobimy, jak tylko skończę tą wyklejankę- obiecuję!!!
A tak na marginesie to , jak Wam się podoba nowa tapetka na blogu? Ja oczywiście ręki do tego nie przyłożyłam- THANK YOU!!!- wiadomo komu...
A teraz zapraszam do oglądania moich wyklejanek- szczególnie MAMĘ tej uroczej DZIECINKI- wiem, że czeka z utęsknieniem i chyba nie będę się dziwić- pozdrawiam Rodaków z Paryża!:)))



TO JEDNO Z MOICH ULUBIONYCH ZDJĘĆ: CHOCIAŻ DZIECINA NIE MOJA...






3 komentarze:

ILB hand made pisze...

ooooooo jaki cudny nowy blog
jakie kolorki
maniana!!!
a album jeszcze piękniejszy
jutro przyjadę do Ci to go pomacam
i wyleczyć nerwę jaką obecnie posiadam
Myślę, że smakowita kawka u Ciebie w Twoim raju od razu doda mi skrzydeł
tymczasem dobranockowe całusy

MARADZIARA pisze...

Nie no teraz to ja juz chyba ekssssssploduje :) :) :) nie moge sie napatrzec ... juz i tak mnie wszyscy od komputerra nie moga odepchac bo caly czas wpatruje sie w zdjeciatka a teraz to juz chyba mi prad odetna hehehe :) Pozdrawiam bardzo goraco!!! na chorobe zwana scrapofobia nie ma w moim przypadku lekarstwa! scrapofobia i to jesce z przezutami ;D ;D ;D

Malina pisze...

Naprawdę jest zaraźliwa!!! Bardziej niż ospa, która dziesiątkuje okoliczne dzieciaki!!! haha

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin